HISTORIA FIRMY

Od 2012 roku nasz zespół razem i osobno aktywnie realizował kolejne projekty studenckie oraz biznesowe, co pozwoliło nam zgromadzić bardzo różnorodne doświadczenie oraz poznać wiele branż. Historia grupy jako całości rozpoczyna się jednak w lipcu 2015 roku. 

2015

DZIK DZIKI

W lipcu 2015 roku, w ciągu 15 godzin powstaje marka DZIK DZIKI, skierowana do właścicieli oraz miłośników zwierząt. Początkowo DZIK jest projektem realizowanym po godzinach, równolegle z innymi inicjatywami. Z miesiąca na miesiąc wprowadzamy do jego oferty coraz więcej produktów i testujemy nieszablonowe strategie marketingowe. W listopadzie 2015 roku dzięki wsparciu marketingowemu marki, realizujemy w Warszawie największą polską edycję wydarzenia Before I Die, która w ciągu zaledwie dwóch tygodni gromadzi ponad 35 tysięcy warszawiaków. 

Miesiąc później organizujemy organizujemy ogólnopolską akcję społeczną „Zwierzęta na Święta”. Jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców, którzy często decydują się na kupno zwierzęcia jako prezentu „pod choinkę”, które niedługo później porzucane jest w lesie. Akcji towarzyszyła również zbiórka pieniędzy na schornisko dla zwierząt w Józefowie pod Warszawą. 

2016

www.dzikdziki.pl

W czerwcu 2016 roku oficjalnie przenosimy sklep marki DZIK DZIKI na własną platformę. Zajmujemy się całym procesem produkcji, dystrybucji i … promocji ubrań DZIKA. Powstają nowe formy marketingu, na oficjalnych profilach marki regularnie pojawiają się krótkie filmy promujące nowe kolekcje, serie angażujące odbiorców oraz zwiększające zasięgi. Wprowadzeniu nowych kolekcji towarzyszą regularnie kampanie teaserowe z wykorzystaniem InstaStory.

 

Miś Warszawski

W listopadzie do projektu dołącza Kajetan Ledwoch. We współpracy z nim powstaje koncepcja drugiej marki odzieżowej: Misia Warszawskiego. Marka z założenia skierowana jest do młodych warszawiaków, którzy kochają lub chcą pokochać stolicę naszego kraju. Sklep Misia wzbogacony zostaje o bardzo rozbudowany blog podzielony na kategorie, które skierowane były do różnych grup warszawiaków. 

A design wszystkich ubrań uzupełnia bardzo silny storytelling marki.

Koszulka z mapą przedwojennej Warszawy
Koszulka War Saw Saw War nawiązująca do uderzenia w budynek Prudential
Koszulka z projektem szklanej syrenki warszawskiej z 1936 r.

Mr Boar

W grudniu 2016 roku powstaje koncepcja powstania Mr Boar-grupy marek odzieżowych wspierającej przedsiębiorczość wśród młodych polaków. Grupa zakłada uruchomienie czterech marek odzieżowych do końca 2017 roku. Równolegle grupa stale rozwija markę DZIK DZIKI przygotowując coraz bardziej złożone kampanie marketingowe i wprowadzając nowe grupy produktów. Marka Miś Warszawski przygotowuje się do swojego debiutu rynkowego. 

Pojawienie się Mr Boara na spotkaniu firmowym; Warszawa, Grudzień 2016

2017

Współpraca z San Escobar

W styczniu 2017 roku marka DZIK DZIKI na fali afery z udziałem ministra Witolda Waszczykowskiego nawiązuje współpracę strategiczną z ambasadą San Escobar. Do oferty trafiają produkty związane z aferą, a w ramach akcji promocyjnej do każdego zamówienia DZIK dołącza egzemplarz książki Najwyższa jakość autorstwa Cacao DecoMorreno oraz zdjęcie pułkownika Jose Arcadio Moralesa wraz z autografem. 

Bogaty wujek z Nigerii

W marcu 2017 roku DZIK DZIKI, postać wykreowana na potrzeby promocji marki informuje swoich obserwujących, że jego daleki krewny „wyciągnął kopyta” i zostawił mu w spadku milion szylingów ugandyjskich. W ramach akcji promocyjnej DZIK po odjęciu kosztów pogrzebu i stypy przygotował dla swoich obserwujących kody rabatowe. Według zapewnień DZIKA, postać Wujka pojawi się jeszcze w przyszłych projektach.

Archiwalne zdjęcie Wujka.

Premiera marki Miś Warszawski

W czerwcu 2017 roku, po kilku miesiącach intensywnej pracy swoją premierę ma marka Miś Warszawski. W momencie premiery w sklepie Misia znaleźć można 18 modeli koszulek. Na blogu prowadzonym przez Misia znajdziemy artykuły podzielone na 11 kategorii. Marka wchodzi w liczne współprace z uczelniami. Na przestrzeni 3 miesięcy od premiery jest ona partnerem wydarzeń dla studentów między innymi Politechniki Warszaskiej i Szkoły Głównej Handlowej. W listopadzie 2017 roku marka Miś Warszawski zostaje również oficjalnym partnerem Miasta Stołecznego Warszawa i angażuje się w promocję programu Karty Warszawiaka oraz Karty Młodego Warszawiaka. 

Założyciele marki Miś Warszawski, Kajetan Ledwoch i Konrad Pawlak

Mr Boar w kulinariach

W listopadzie 2017 roku Mr Boar podejmuje współpracę z uczestnikiem programu MasterChef- Szymonem Czerwińskim. W wyniku tej współpracy powstaje trzecia marka w portfolio firmy. Ta skupia się wokół tematyki kulinariów. Mr Boar poszerza swoją ofertę produktową o nowe produkty takie jak bandany. 

Sesja zdjęciowa marki. Na zdjęciu Patryk Grudowicz, Szymon Czerwiński, Ewa Niespodziana. Zdjęcie: Magdalena Bieńkowska

Zwierzęta na Święta ’17

W grudniu odbywa się kolejna edycja kampanii  Zwierzęta na Święta. W promocję tej edycji angażuje się wielu celebrytów oraz influencerów, min. Monica Miller, Mateusz Gąsiewski, Wiktoria Gąsiewska czy Aleksandra Krzeczkowska. Akcji towarzyszyło wprowadzenie odświeżonego wizerunku marki DZIK DZIKI i duża aktualizacja sklepu. Równolegle zgodnie z założeniami z grudnia 2016 trwają prace nad premierą czwartej marki w portfolio grupy Mr Boar. 

Monica Miller w podkoszulce promującej akcję Zwierzęta na Święta '17
Zdjęcie zespołu przygotowującego akcje Zwierzęta na Święta
Mateusz Gąsiewski i Wiktoria Gąsiewska w koszulkach promujących akcję

2018

Biznes w 15 godzin
W styczniu 2018 roku powstaje oficjalny kanał na Youtube: Biznes w 15 godzin. Kanał ma przekazywać młodym przedsiębiorcom wiedzę związaną z marketingiem, strategią oraz rozwojem biznesu. Na kanale pojawiają się materiały przedstawiające konkretne wskazówki na temat wprowadzenia marketingu w małej firmie czy jak w ciągu dwóch tygodni zorganizować konferencję na Politechnice Warszawskiej. 

Mr Boar i kosmetyki

W lutym 2018 roku premierą ma czwarta marka w portfolio Mr Boara, otworzona we współpracy z uczestniczką programu Top Model-Ewą Niespodzianą. Marka ta skupiona jest wokół tematyki lifestyle’u, mody i make up’u. 

Nowy kierunek

W czerwcu 2018 roku Mr Boar podejmuje decyzję o odejściu od dywersyfikacji portfela marek. W portfolio Mr Boara pozostaje marka DZIK DZIKI oraz Miś Warszawski, które stanowić będą działalność dodatkową. Od lipca 2018 roku Mr Boar oficjalnie rozpoczyna działalność jako agencja marketingowa skierowana do małych i średnich przedsiębiorców, która oferuje pełen wachlarz usług potrzebnych każdej firmie, do stabilnego i dynamicznego rozwoju. 

We wrześniu 2018 roku sklepy marek DZIK DZIKI oraz Miś Warszawski zostają zamknięte do czasu zakończenia ich przebudowy, a dwie pozostałe marki z portfolio grupy zostają całkowicie wycofane z rynku. 

Mr Boar wskazuje nowy kierunek rozwoju grupy; Warszawa, Czerwiec 2018

Przejdź do innej kategorii.

Grafika
Materiały Reklamowe
Branding
Chatbot
Filmy Produktowe
Montaż Filmów
Marketing
Strona Internetowa
Sklep Internetowy